loading...

مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

در اوایل سال جاری ، من در گروهی در C3 Leaders در سیاتل با نام United We Stand (UWS) شرکت کردم. زنان و مردان سفید پوست با مردان و زنان رنگی زوج شدند. به مدت 10 ماه متوالی ، ماهانه یک بار ملاقات کردیم ت

النا امیری بازدید : 35 جمعه 06 دی 1398 زمان : 11:15 نظرات (1)

در اوایل سال جاری ، من در گروهی در C3 Leaders در سیاتل با نام United We Stand (UWS) شرکت کردم. زنان و مردان سفید پوست با مردان و زنان رنگی زوج شدند. به مدت 10 ماه متوالی ، ماهانه یک بار ملاقات کردیم تا نظرات خود را درمورد موضوعاتی که در رسانه ها اتفاق می افتد ، بحث کنیم. ما فهمیدیم که دیدگاه های ما ، به همان اندازه که متفاوت بودیم ، به درک آنچه احساس می کردیم درست است ، بر اساس حقایقی که به ما آموخته می شد و واقعیت هایی که زندگی می کردیم متصل می شدند.

 

ما مجبور بودیم به طور هدفمند با یکدیگر آشنا شویم. ما مجبور شدیم عمداً یکدیگر را به میز دعوت کنیم. و این 10 ماه با درد و افتخار پرشکوه بود. ما به بخش هایی از روابط پرداخته ایم که میزان تحقیر و تحقیری که قبلاً متوجه نشده بودیم وجود دارد. از طریق این فرآیند ، ما با همه متغیرهای زشت آن ، در اجتماع عمدی ، با یکدیگر ، زندگی مشترک را تجربه کردیم.

 

فهمیدیم که وقتی احساس نمی کنید دیده می شوید ، شنیدن از مردم بسیار دشوار است. و گوش دادن به افراد وقتی که نمی توانید آنها را ببینید ، بسیار دشوار است. به طور کلی ، ما فقط باید یاد بگیریم که نه تنها چیزهای مختلف را ببینیم بلکه به دنبال چیزهایی باشیم که نمی دانستیم در وهله اول وجود داشته باشند. این یک درس دشوار است ، بدون دیدن.

 

ما اختلافات و تعصبات خود را بیان کردیم. ما آزادانه در مورد عدم تمایل بودن یا نژاد پرستی درست صحبت کردیم زیرا به دلیل عدم درک مطلب هستیم. ما با ترس و بدون ترس دیدن را تمرین کردیم. از این ترسها ، ترس از سوء تفاهم اغلب در مکالمات ما صندلی جلو را به خود اختصاص می داد.

 

حتی ترس خودم از نامرئی بودن به عنوان یک زن سیاه پوست در آمریکا سرانجام تحقق یافت و سپس کلامی شد. من این فرصت را داشتم که همسالانم و افراد خارج از مسابقه خود را به چالش بکشم تا مرا ببینند بیش از آنچه جامعه پرتره قابل فهم از من رنگ کرده است. این تعهد یک آغاز بزرگ برای دیدن ناجوانمردی تحقیر به زشت ترین شکل آن بود ، بی سر و صدا در پشت دامن های جاهلیت پنهان شد.

 

گوش دادن به تحقیر ، و پاسخ دادن به همدلی و کنجکاوی همانطور که گوتمن پیشنهاد می کند ، وقتی به شما سوق داده می شود ، سخت ترین است. چگونه می توانیم مردم را از نفرت خود شفا دهیم؟ ما نمی توانیم این چیزی است که آنها باید خودشان بیاموزند. ما فقط می توانیم چراغی باشیم که بر تفرقه افکنی آنها تابش می کند.

 

همانطور که اشاره کردم من سود زیادی کسب کرده ام

 

منبع :  sanykala

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 491
  • بازدید کلی : 1,359