loading...

مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

نوشته شده توسط هالی گولد به روز رسانی 24 آگوست 2020 دو زن بیرون ASHLEY ARMITAGE / REFINERY29 برای تصاویر زیبا در طول سالها ، علائم کشش ایجاد شده به چند عامل مختلف برمی گردد. اول ، بلوغ بود. من از ی

النا امیری بازدید : 29 دوشنبه 10 شهریور 1399 زمان : 21:06 نظرات (0)

نوشته شده توسط هالی گولد به روز رسانی 24 آگوست 2020

دو زن بیرون

ASHLEY ARMITAGE / REFINERY29 برای تصاویر زیبا

در طول سالها ، علائم کشش ایجاد شده به چند عامل مختلف برمی گردد. اول ، بلوغ بود. من از یک کودک فوق العاده لاغر به نوجوانی خمیده در یک شب رسیدم. به همین ترتیب ، من سریعتر از آنچه که بدنم عادت داشت خلق کردم و این علائم اجتناب ناپذیر در سراسر بدن من ظاهر شد.

 

رشد یافته به آنها عادت کرده و به سختی متوجه لباس پوشیدن یا لباس پوشیدن آنها می شوم و شرمندگی که در طول سالهای نوجوانی با آنها همراه بود به طور کلی فروکش کرده است. همانطور که گفته شد ، احساس غرور نسبت به بدن خود (از جمله تمام منحنی ها و لبه های آن) و تمایل به کاهش ظاهر علائم کشش ، جدا از هم نبوده اند. من می توانم از مثبت بودن بدن استقبال کنم و هنوز هم روشهای مختلف درمانی را برای صاف کردن آنها امتحان کنم. دقیقاً همان کاری که من کردم.

 

اما اول ، برخی از تحقیقات. به گفته اسکات ولز ، یک جراح پلاستیک مستقر در نیویورک ، معروف به روش کل نگرانه ، وی توضیح داد که علائم کشیدگی در زیر لایه اپیدرم دست نخورده ظاهر می شود.

 

علائم کشش چیست؟

علائم کشش کلاژن در پارچه کلاژن است که هر زمان پوست بیش از حد کششی کشیده شود ، ایجاد می شود. ولز خاطرنشان كرد كه معمولاً در ناحيه شكم در دوران بارداري يا در ناحيه باسن و پا با افزايش وزن سريع اتفاق مي افتند. آنها همچنین می توانند در دوران بلوغ به دلیل تغییر هورمونی در پوست ایجاد شوند تا رشد را در خود جای دهند.

شنیده شده است بسیاری از توصیه های متناقض در مورد درمان علائم کشش شنیده ، اما آیا آنها واقعاً م workثر هستند؟ پنج مورد از بهترین روشهای درمانی موجود است. در زیر ، همه آنچه را که باید بدانید قبل از اولین درمان با علائم کشش ، تجزیه و تحلیل می کنیم.

 

با کارشناس دیدار کنید

 

اسکات ولز یک جراح پلاستیک و بازسازی دارای مجوز در مستقر در نیویورک است.

Zein Obagi یک متخصص پوست دارای مجوز از هیئت مدیره است که در لس آنجلس مستقر است.

01

از 05

درمان بدن چند منظوره

سلامت بدن امولسیون پوست ZO

اوباگی به من پیشنهاد داد که امولسیون پلاس Zo Skin Health Body (95 دلار) مخلوط با ترمیم چروک و بافت (145 دلار) را امتحان کنم. اوباگی توضیح داد ، "آنچه فرمول را به گزینه ای شگفت انگیز برای درمان علائم کشیدگی تبدیل می کند این است که شما یک میکرو امولسیون شبکیه دارید - که به طور قابل توجهی تحریک تجدید اپیدرم ، تولید کلاژن و حتی رنگ پوست را بهبود می بخشد - با پاپائین و ساکرومیس عصاره سروزیا برای ایجاد لایه برداری آنزیمی. این سلول های مرده پوست را از بین می برد و بافت های خشن پوست را صاف می کند. همچنین باعث از بین رفتن علائم کشش می شود و هیدراتاسیون و چربی ها را دوباره به خود می گیرد تا عملکرد سدیم پوست را بازگرداند. در نهایت ، این به شما کمک می کند تا پوست به حالت سالم برگردد و از بروز آسیب جدید جلوگیری کند. "

 

مواد کلیدی Retinol یک مشتق ویتامین A است که غالباً در محصولات ضد آکنه و ضد پیری پوست مورد استفاده قرار می گیرد. با بهبود میزان گردش مالی سلولی ، لایه برداری موثری انجام می شود.

این برچسب بیان می کند که چه مدت نتیجه می گیرید ، بنابراین من هر روز برای یک هفته کامل از این مخلوط استفاده می کنم تا تغییرات را ببینم. اول از همه - علائم کششی کنار - این تقریباً یک محصول معجزه آساست. در تمام طول آزمایش ، پوست من نرم ، نرم ، لکه دار ، لکه دار ، آبرسانی و قابل توجه بود. کشیدگی های بدنم بعد از فقط یک هفته کمرنگ به نظر می رسید. آنها به هیچ وجه از بین نرفته اند ، اما کمتر به چشم می آیند و مطمئناً با ادامه نتایج حتی بیشتر هیجان انگیز هستند.

 

 

02

از 05

داروخانه پیدا کنید

روغن مخصوص استفاده چند منظوره بیو روغن

روغن مراقبت از پوست چند منظوره Bio-Oil (13 دلار) مذهبی بر روی زخم هایی که بعد از جراحی که چند سال پیش انجام دادم ، ظاهر شد. واقعاً واقعاً ، مخصوصاً با چنین برچسب قیمت پایین. به نوعی ، تاکنون فکر نکرده ام که آن را روی علائم کشش خود اعمال کنم. این ماده با استفاده از مرطوب کننده های غنی برای آبرسانی و تغذیه ساعتهای پس از استفاده ، در پوست شما ذوب می شود. فرمول مورد علاقه فرقه با روغن پورسلین مخلوط می شود تا محصول به راحتی قابل جذب و در هنگام لمس سبک باشد.

 

پس از یک هفته مالش روی علائم کشش ، متوجه تفاوت جزئی شدم ، اما نه به اندازه محصولات دیگر که امتحان کردم. اگرچه بعد از استفاده مداوم ، هر بار رنگ آمیزی بیشتر می شود. هنوز گزینه ای برای پاشیدن وجود دارد ، زیرا برای محو شدن زخم ها ، حتی تون پوست ، مرطوب کننده و حتی بعد از درمان آفتاب و روغن حمام نیز می توان از آن استفاده کرد.

 

03

از 05

لیزر

اسکات ولز MD Hy-Pep

ولز یک کوکتل مراقبت از پوست را برای همراهی با دورهای درمان لیزر پیشنهاد کرد تا بهترین علائم کشش من را محو کند. او توضیح می دهد: "از آنجا که علائم کشش در واقع ناحیه پوست است که در آن آسیب دیده است ، درمان های بهبود علائم کشش به منظور بازسازی یکپارچگی کلاژن در ناحیه مارک انجام می شود. بیماران در یک رژیم مراقبت از پوست قرار می گیرند که به حمایت از بازسازی و تغییر ساختار درم کمک می کند. همزمان لیزرهای سازنده کلاژن مانند Palomar 1540 و Deep IR Lasers برای تحریک ترمیم پوستی استفاده می شوند. به نظر من بهترین محصول ، سرم اسید هیالورونیک است که می تواند صدها برابر وزن خود را در آب جذب کرده و در پوست نگه دارد و تحمل الاستیک پوست را بسیار افزایش دهد. ما این محصول اختصاصی را با نام Scott Wells MD Hy-Pep (90 دلار) ارائه می دهیم. به طور کلی ، چندین درمان مورد نیاز است ، اما آنها با استفاده از این روش ها بهبود قابل توجهی در ظاهر خود ایجاد کرده اند. "

 

هر عمل لیزر به طور کلی بسته به منطقه مورد نظر برای معالجه 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. برای من ، این کار همیشه نسبتاً سریع بود و همین باعث می شد که قرارها راحت تر شوند. ولز حداقل سه درمان را برای دیدن نتایج برنامه ریزی کرده است. من برای اولین بار رفتم و خوشحال شدم. به من دستور داده شد که پیش از این یک Advil بگیرم ، بنابراین نگران بودم که چه وضعیت دردناکی را شروع کنم. به هیچ وجه راحت نبود ، اما قطعاً قابل تحمل بود - مثل ضربه محکم و ناگهانی گرم یک باند لاستیکی. من فقط بعد از چند ساعت متوجه کمی قرمزی شدم و هیچگونه خرابی نداشتم - بلافاصله پس از عمل به کار بازگشتم. با این حال ، بهتر است از قرار گرفتن در معرض مستقیم منطقه تحت درمان خودداری شود ، بنابراین مجبور شدم آخر هفته سفر به ساحل را رد کنم.

 

برای مناطق کوچکتر (فقط چند مارک) ، انتظار می رود حدود 250 دلار و برای سطوح بزرگتر ، 500 دلار پرداخت کنید. قطعاً می توانم بگویم لیزرها کار می کنند. بعلاوه ، پس از انجام تحقیقات من ، اکثر پزشکان اذعان می کنند لیزر م wayثرترین راه برای از بین بردن علائم کشیدگی است (ممانعت از ایجاد شکم). من امید زیادی به درمان بعدی دارم - شما را به روز نگه دارید.04

از 05

آواز ارگانیک

سیستم کشش دانه انار و کدو تنبل

سیستم کشش دانه انار و کدو تنبل Pairan (86 دلار) شامل کرم کره ای غنی از آنتی اکسیدان برای استفاده در صبح و یک روغن غنی کننده و پر کننده برای استفاده در شب است. هر دوی آنها برای تغذیه مطلوب پوست سرشار از امگا هستند و در کنار هم توانایی کشش پوست را به حداکثر می رسانند. پاول بانول ، مشاور جراح پلاستیک و متخصص پوست ، درباره محصولات می گوید: "نکته اصلی پیشگیری و درمان علائم کشش ، درک نیاز به آبرسانی پوست برای ترمیم بهینه بافت و نشاط و شادابی و لطافت پوست است. این روش منحصر به فرد برای ادغام دوگانگی کرم برای آبرسانی به پوست و روغن های خاص با اثرات آنتی اکسیدانی بسیار هیجان انگیز است. "

 

مواد کلیدی آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و به کاهش جای زخم آکنه ، حتی از بین بردن پوست ، نرم شدن چین و چروک ها و تقویت تابش طولانی مدت به شکلی که آرایش نتواند کمک کند کمک می کند.

در حالی که من محصولات را دوست داشتم - آنها احساس لوکس بودن و بوی فوق العاده ای دارند - این سیستم که در ابتدا برای ناتالی پورتمن هنگام بارداری ایجاد شده است ، برای کسی که می خواهد پوست خود را از آسیب دور نگه دارد ، مفیدتر به نظر می رسد. من به مدت یک هفته کامل از آن استفاده کردم و مطمئناً رنگ پوست یکدست شده و مدت بیشتری هیدراته می ماند ، اما علائم کشش من به طور محسوسی متفاوت از روز هفتم است. توصیه این محصولات به دلیل اینکه احساس خوبی دارند.

 

نکته کلیدی در پیشگیری و درمان علائم کشش ، درک نیاز به آبرسانی به پوست برای ترمیم بهینه و نشاط بافت و نرم و لطیف نگه داشتن پوست است.

 

 

05

از 05

محصول مورد استفاده مجدد

روغن خز

پس از یک نکته از یکی از دوستانم در صنعت ، تصمیم گرفتم روغن خز (46 دلار) را روی علائم کشش امتحان کنم. این محصول که برای نرم کردن موهای شرمگاهی و پاکسازی موهای داخلی استفاده می شود ، همراه با ویتامین های A و E با روغن انگور ، درخت چای و روغن جوجوبا فرموله می شود. همچنین از روغن دانه مریم گلی استفاده می کند که دارای خواص درمانی است که فقط باعث تسکین و کاهش می شود التهاب ، اما همچنین پوست شما را با گذشت زمان سالم نگه می دارد. لیلیان ، یکی از بنیانگذاران ، از آن برای جلوگیری از ایجاد علائم کششی در دوران بارداری استفاده کرد.

 

من همیشه یک نمونه در کابینه پزشکی ام داشته ام. من روغن را به مدت یک هفته صاف کردم و دیدم که پوست من کدر و مرطوب ، آبرسان و بوی شگفت انگیز مانده است. باز هم ، به نظر می رسد برای جلوگیری از ایجاد علائم کشیدگی احتمالاً نتیجه بهتری خواهد داشت ، اما باعث می شود من از شر آنها خلاص شوم. اما رطوبت اضافه شده به خرج کردن کمک می کند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 495
  • بازدید کلی : 1,363