loading...

مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

مرحله 1: چگونه در طی این رویداد احساس کردید   هدف از این مرحله فقط لیست کردن احساساتی است که در طول این رویداد احساس کردید. به همین دلیل احساس این احساس را نکرده و درمورد احساسات شریک زندگی خود

النا امیری بازدید : 32 جمعه 06 دی 1398 زمان : 10:50 نظرات (0)

مرحله 1: چگونه در طی این رویداد احساس کردید

 

هدف از این مرحله فقط لیست کردن احساساتی است که در طول این رویداد احساس کردید. به همین دلیل احساس این احساس را نکرده و درمورد احساسات شریک زندگی خود اظهار نظر نکنید.

 

شریک زندگی من ابتدا رفت و توضیح داد که وقتی ما روی صندوق بستر جنگیدیم ، او احساس عصبانیت ، دوست داشتن ، مراقبت نکردن و غرق شدن احساس کرد.

 

من درمورد این موضوع که احساس کردم سوء تفاهم ، عدم درک و تصدیق واقع شده احساس کردم ، احساس کردم که این احساسات عصبانی شده است

متأسفانه ، ما از طرف شریک زندگی خود دچار استرس می شویم و احساس ناامیدی می کنیم و همین امر باعث می شود تا حوادث پشیمانی برای ما آسان تر شود. شناختن مواردی که ما را به دلیل ناسازگاری با یکدیگر ، تصاحب مالکیت و عذرخواهی از ما تعیین کرده اند ، مفید است.

 

این مرحله در مورد مسئولیت بخشی از شما در درگیری است. شریک زندگی من اظهار داشت که اخیراً استرس ، تحریک پذیر و بیش از حد حساس بوده است. وی سپس اشاره کرد که پشیمان است که نسبت به من چقدر مهم است و چگونه با من صحبت می کند. او سپس به دلیل واکنش بیش از حد و حمله به من عذرخواهی کرد.

 

من در این باره اظهار داشتم که بیشتر دور شده ام و اخیراً خیلی از کار و مشغول کار خالی شده بودم. پشیمان شدم که از دفاع دفاعی جواب دادم و شریک زندگی ام را متهم به تنبلی کردم. سپس به خاطر دفاعی بودن و حمله به شخصیت شریک زندگیم عذرخواهی کردم.

 

هر دوی ما عذرخواهی های یکدیگر را پذیرفتیم و تصدیق کردیم که همه چیز از دست ما خارج شده است.

 

اگر هنگام انجام این کار با شریک زندگی خود عذرخواهی پذیرفته نشود ، هریک از شما باید آنچه را که هنوز نیاز دارید بگویید.

 

مرحله 5: برنامه ریزی پیشگیری

 

با شریک زندگی خود مکالمه علنی برقرار کرده و یک کاری را انجام دهید که بتوانید دفعه دیگر بهتر درباره این موضوع بحث کنید و سپس یک مورد را به اشتراک بگذارید که فکر می کنید شریک زندگی تان می تواند برای بهتر شدن آن انجام دهد. به یاد داشته باشید که این یک درخواست مثبت و عملی است ، مانند "من باید درباره آنچه اخیراً بر شما فشار آورده است ، بیشتر بدانم" ، نه اینکه "من به شما احتیاج دارم که جلوی تقلب خود را بگیرید."

 

مهم است که بپرسیم ، "برای استراحت این حادثه چه کاری باید انجام دهیم تا بتوانیم حرکت کنیم؟"

 

روی آنچه می توانید با هم توافق کنید متمرکز شوید.

 

من و شریک زندگی من موافقت كردیم كه به عادت گفتگوی كاهش استرس خود برگردیم ، بنابراین می توانیم در مورد گربه خود و استرسهایی كه اخیراً در داخل آن قرار گرفته ایم با همدیگر را بررسی كنیم.

 

درگیری به عنوان فرصتی برای صمیمیت

هر درگیری ، حتی تاسف باران ، فرصتی را برای درک عمیق تر از یکدیگر فراهم می کند. اگرچه این مبارزه در مورد یک صندوق بستر احمقانه به نظر می رسد ، برجسته می کند که چقدر ممکن است چیزهای کوچک به دلیل احساسات و معانی زیر آن تبدیل به چیزهای بزرگی شوند.

 

مشکل این حوادث این است که ما اقدامات پیشگیرانه ای را انجام نمی دهیم تا از پیشرفت آنها در آینده جلوگیری کنیم. گذراندن راهنمای بازی Afterpath of a Fight اتفاقی است که شریک زندگی من است و مجبور شدم بار دیگر وقت و زمان خود را انجام دهم.

 

حتی جولی گوتمن اعتراف می کند که او و همسرش جان گوتمن "نزدیک به 30 سال با تعداد بسیار زیاد [حادثه پشیمانی] ازدواج کرده اند تا حساب کنند!"

 

ایجاد یک رابطه عالی کار سختی است و نیاز به رشد هر دو شریک دارد. گاهی اوقات این به معنی پردازش رویدادهای دشوار و تحمل ناراحتی است. خبر خوب این حوادث پشیمان است که در هنگام پردازش می توان برای ایجاد یک رابطه قوی تر و پرمعناتر استفاده کرد.

 

منبع :  sanykala

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 492
  • بازدید کلی : 1,360