loading...

مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

شاید این مدیر فروشگاه های مواد غذایی شما بود که خوشحال شد که سفارش آن دسته از کراکرهای شما را که بسیار دوست دارید سفارش داد. یا تلاش اضافی که معلم فرزند شما در برنامه درسی خود قرار می دهد تا دانش آموز

النا امیری بازدید : 28 جمعه 06 دی 1398 زمان : 10:53 نظرات (0)

شاید این مدیر فروشگاه های مواد غذایی شما بود که خوشحال شد که سفارش آن دسته از کراکرهای شما را که بسیار دوست دارید سفارش داد. یا تلاش اضافی که معلم فرزند شما در برنامه درسی خود قرار می دهد تا دانش آموزانش درگیر و هیجان باشند. یا مربی بدن سازی که باعث می شود شصت دقیقه ورزش شما نه تنها قابل تحمل بلکه در واقع سرگرم کننده باشد.

 

این پروژه به من آموخت كه توجه كنم كه اگر به خودمان اجازه دهیم هر روز با افرادی كه با آنها تعامل برقرار می كنیم لمس می شویم.

 

ما هر هفته با ده ها ، شاید صدها نفر تعامل برقرار می کنیم ، گاهی اوقات به طور عملی ، گاه غیر قابل مشاهده ، اما یک ارتباط و تأثیر وجود دارد که می توان تصدیق کرد. ما جزایر نیستیم ما در این جهان با میلیارد ها نفر دیگر زندگی می کنیم ، که اکثر آنها فقط سعی در انجام کارهای خوب و خوب بودن دارند. چه هدیه ای برای ارسال یک تشکر به خاطر خوبی های آنهاست.

 

من چیزهای زیادی در مورد هنر گفتن تشکر آموخته ام ، و در اینجا چند مورد از راه حل های اساسی استفاده شده است.

 

از نظر عملی ، کمک به تهیه تمبر و کارت برای دستیابی بود ، بنابراین هیچ چیزی مانع نوشتن یادداشت در هر زمان فرصتی نمی شود.

عمل نوشتن یادداشت تشکر از تفاوت با تایپ کردن ایمیل یا ضربه زدن در متن متفاوت است. کندتر ، متفکرتر و دلچسب تر است. مکث و تأمل را دعوت می کند زیرا قلم با صبر و حوصله در کاغذ منتظر می ماند تا زمانی که کلمات مناسب شروع به جریان کنند.

ساختن آن به یک تمرین روزانه ، شاید آخرین کاری که قبل از رفتن به رختخواب یا اولین کاری که در صبح انجام می دهید انجام دهید ، یک آئین ایجاد می کند. بعد از 365 روز ، این عادت کاملاً در زندگی من کاشته می شود.

هیچ عملی حتی به اندازه کافی کوچک نیست که شایسته تصدیق باشد. در حقیقت ، به هیچ وجه عملی لازم نیست. برخی از یادداشت های مورد علاقه من برای نوشتن همان مواردی بودند که از شخصی تشکر می کردند که صرفاً در زندگی من است.

من بسیار آگاه هستم که نوشتن نامه ها و یادداشت ها یک هنر قدیمی است متعلق به یک فرهنگ مدنی و ادب است که به آرامی از جامعه ما ناپدید می شود. اما تصور کنید اگر از یادداشتهای شما سپاسگزاریم باز گشت. تأثیر بسیار زیاد خواهد بود.

 

ما در عصری زندگی می کنیم که یکپارچهسازی با سیستمعامل خنک است و پرنعمت پرنعمت است. من فکر می کنم ما مایل به استقبال برخی از مناطق اجتماعی مدرسه قدیمی هستیم.

 

وقت آن رسیده که احیای یادداشت تشکر را داشته باشیم. من وارد هستم

 

بیشتر در عشق و روابط

 

منبع :  sanykala

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 501
  • بازدید کلی : 1,369