loading...

مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

جی-Z می پذیرد که ابزارهای عاطفی ، مانند آنهایی که در روش گوتمن آموزش می دهیم ، کلید موفقیت در روابط بین فردی هستند. او ادامه داد.   ما کار سختی را برای رفتن به درمان انجام دادیم ... ما واقعاً ک

النا امیری بازدید : 32 جمعه 06 دی 1398 زمان : 11:10 نظرات (0)

جی-Z می پذیرد که ابزارهای عاطفی ، مانند آنهایی که در روش گوتمن آموزش می دهیم ، کلید موفقیت در روابط بین فردی هستند. او ادامه داد.

 

ما کار سختی را برای رفتن به درمان انجام دادیم ... ما واقعاً کار را برای سالها قرار داده ایم ... امروز در مکان بهتری هستیم. ما هنوز در حال کار و برقراری ارتباط هستیم. من به پدر و شوهر افتخار می کنم که امروز هستم به دلیل تمام کارهایی که انجام شده است.

 

هیچ انکاری وجود ندارد روابط عاشقانه کار سختی است. آنها نیاز به توجه و سرمایه گذاری مداوم دارند. درست مانند مربی شخصی یا متخصص تغذیه ، زوج درمانی نیز می تواند یک برنامه عملی شخصی برای موفقیت ارائه دهد.

 

در مصاحبه جداگانه با ون جونز ، جی ز شوخی کرد که: "همانطور که افراد سیاه از پلیسها وحشت دارند ، ما حتی از درمانگران ترسیده ایم."

 

ما به عنوان الگویی برای بسیاری از جوانان رنگی ، شفافیت و تمایل جی ز را برای آسیب پذیر بودن را تحسین می کنیم - کاری که انجام آن کار ساده ای نیست.

 

داکس شپرد و کریستین بل

 

داکس شپرد و کریستین بل در مورد رفتن به زوج درمانی بسیار باز بوده اند. شپارد در مصاحبه با Good Morning America توضیح داد: "ما اوایل به سراغ درمان رفتیم تا بدانیم الگوی استدلال ما چیست و کجا باید آن را متوقف کنیم." "این بسیار عالی است ، زیرا شما به پزشک معالج می روید و او به شما گوش می دهد که حدود 30 ثانیه صحبت می کند و بعد دوست دارد ،" من این را کردم. "

 

بل افزود ، تمرین همدلی وقتی ترجیح می دهید ، رمز موفقیت آنها باشد. بل اعتراف کرد: "من با 90٪ از مسائل موجود در کره زمین با او مخالفم." وی گفت: "اما ما واقعا مکالمات بسیار ارزشمند و ارزشمندی در مورد چیزها داریم ، و من همیشه نظر او را می بینم ، حتی اگر مخالفم. این کار سخت است. "

 

همدلی در حال آینه کردن احساسات شریک زندگی شما به گونه ای است که به آنها اجازه می دهد احساساتشان را درک کرده و به اشتراک بگذارند. این مهم برای احساسات عاطفی با شریک زندگی شما است. همانطور که بل می تواند تصدیق کند ، همدلی کار را می طلبد اما می توانید آن را با تمرین تسلط دهید.

 

کار در مورد انسان دیگری کار ساده ای نیست ، اما اگر به آن متعهد باشید ، می توانید به طور دائم به آن شخص احترام بگذارید ... پس فرقی نمی کند که مخالف باشید ، زیرا هنوز به آن شخص احترام می گذارید.

 

اعتراض ، بدترین چهار سوارکار آخرالزمان ، در صورت عدم کنترل ، رابطه را می کشد. چهار اسب سواری رفتارهای درگیری متداول برای زوجین است ، اما بسیار مهم است که شما آنها را بشناسید و به آنها سلطنت کنید. بل این کار را می کند.

 

همه چیز در مورد تحقیر است. هرگز به کسی چشم نکشید ... من به شما می گویم on من تقریباً با همه چیز با او مخالفم ، اما من به مهارتهای تفکر انتقادی وی و این واقعیت که ما متفاوت شده ایم احترام می گذارم. من همیشه نظر او را می بینم. من هرگز به او تحقیر نمی کنم و نخواهم شد.

 

یک درمانگر می تواند به شما در جایگزینی چهار اسب سوار ، به ویژه تحقیر ، راهکارهای ارتباطی مؤثرتری را کمک کند.

 

باراک و میشل اوباما

 

میشل اوباما قبل از آغاز خاطرات خود ، درباره آنچه دوست دارد با رئیس جمهور ازدواج كند ، باز كرد. بانوی اول سابق در گفتگو با اوپرا وینفری ، فاش کرد که او و باراک پس از به دنیا آمدن دو دخترشان به مشاوره ازدواج رفتند.

 

من این را به اشتراک می گذارم زیرا می دانم که مردم به من و باراک به عنوان روابط ایده آل نگاه می کنند. من می دانم که # روابط_جنسی در آنجا وجود دارد. اما ، مردم ، سرعت خود را کاهش دهند - ازدواج سخت است!

 

همه می توانند از کار کردن در رابطه خود بهره مند شوند

 

منبع :  sanykala

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 502
  • بازدید کلی : 1,370