loading...

مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

 من همچنین احساس می کردم چیزی برایم تسهیل شده است که زوج ها بتوانند تغییراتی را که دوست دارند انجام دهند ، هم در فکر کردن در مورد شریک زندگی و هم در اعمالشان با شریک زندگی. بنابراین تصمیم گرفتم د

النا امیری بازدید : 36 جمعه 06 دی 1398 زمان : 10:18 نظرات (0)

 من همچنین احساس می کردم چیزی برایم تسهیل شده است که زوج ها بتوانند تغییراتی را که دوست دارند انجام دهند ، هم در فکر کردن در مورد شریک زندگی و هم در اعمالشان با شریک زندگی. بنابراین تصمیم گرفتم دست به اقدامی بزنم تا بتوانم بهتر به زوج ها - و شاید خودم - کمک کنم.

 

من از زمان تحصیلات تکمیلی با تحقیقات جان گوتمن آشنا بوده ام و به بعضی از یافته های او - به عنوان مثال چهار پیش بینی طلاق ، اغلب در عمل خصوصی خود اشاره کردم. اما من تصمیم گرفتم تا عمیق تر به روش گوتمن بپردازم.

 

بنابراین من تصمیم گرفتم که به یک درمانگر معتبر گوتمن تبدیل شوم. من یکی از عناصر اصلی را برای کمک به زوجین پیدا کردم که بهتر عشق بورزند ، عادلانه با هم مبارزه کنند و خوشحال شوند که در طولانی مدت کار دیابتی بود. یعنی به جای اینکه همیشه با من صحبت کنند ، مشکلات گذشته را توصیف کنند ، زوجین نیاز داشتند که با هم صحبت کنند و در لحظه حاضر مشکل را بررسی کنند ، در اینجا روی نیمکت درمانی.

 

هنگامی که دو نفر با یکدیگر روبرو می شوند و در تمرین ها شرکت می کنند - برای مثال ، تفسیر عواقب ناشی از دعوا با توضیح تجربه خود ، تلاش برای درک و اعتبار تجربه شخص دیگر ، عذرخواهی کردن ، ایجاد قصد برای پیشرفت های عملی - درک عملی به عمل می آید.

 

در همین حال ، من مطالعه خود را در مورد بودیسم و ​​مدیتیشن عمیق تر می کردم. ماه ها در هند و تبت گذراندم و به آموزه های ذهن می پرداختم و تمرین می کردم. به خانه برگشتم ، چندین بار عقب نشینی سکوت انجام دادم ، گاهی اوقات به صورت انفرادی در یک کابین خارج از شبکه در برف زمستان کانادا.

 

چرا؟ از این گذشته ، سه ماه در هاوایی بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد. می خواستم بفهمم چرا در زندگی و عشق رنج می بریم و چگونه می توانیم رنج را به خوشبختی و دلسوزی تبدیل کنیم. بیشتر و بیشتر فهمیدم که توانایی ما در مشاهده کارکرد ذهن ما ، به چالش کشیدن داستانهای ما و دیدن آنچه واقعاً اتفاق می افتد پیش بینی کننده اصلی خوشبختی است. و من شروع به استفاده از این رویکرد با زوج هایم کردم.

 

چرا آموزه های ذهن آگاهی را به زوج درمانی اضافه می کنیم؟ بسیار ساده است ، زیرا آنها کار می کنند. تحقیقات نشان می دهد که ذهن آگاهی بر رضایت از روابط چه در اتاق و چه در خارج از اتاق تأثیر مثبت دارد. زوجینی که یک تمرین مراقبه را گزارش می دهند ، ارتباط و نزدیکی و پذیرش یکدیگر را بهبود می بخشند. علاوه بر این ، مداخلات ذهن آگاهی به طرز مطلوبی بر توانایی زوج ها برای پاسخ سازنده به استرس رابطه تأثیر می گذارد و به طور مؤثرتر با تعارض رابطه برخورد می کند.

 

شیوه های ذهن آگاهی می توانند فواید جنسی زن و شوهر داشته باشند

منبع :  sanykala

برچسب ها ذهن آگاهی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 496
  • بازدید کلی : 1,364